Готовність до навчання в школі: основні аспекти.

Готовність до навчання в школі: основні аспекти.

Компоненти готовності:

  • емоційний компонент;
  • вольовий компонент;
  • мотиваційний компонент;
  • соціальний компонент;
  • психологічний компонент.

Емоційний компонент:

  • переважання позитивних емоцій;
  • стримування й контроль негативних емоцій;
  • адекватне вираження емоцій.

Вольовий компонент:

  • вміння керувати власною поведінкою;
  • організаторські вміння;
  • вміти долати “ шкільні труднощі ”.

Мотиваційний компонент:

  • зовнішні мотиви (атрибути школяра);
  • внутрішні мотиви (бажання пізнавати, перетворювати, творити й засвоювати).

Соціальний компонент:

  • ставлення до гімназії, вчителів і навчальної діяльності;
  • знання моральних, етичних норм поведінки;
  • гнучкість рольової поведінки.

Психологічний компонент:

  • адекватна самооцінка;
  • комунікативні навички;
  • “ вжитися в нову роль ”.

Готувати дитину до навчання в гімназії означає:

  • турбуватися про її фізичне здоров’я;
  • збагатити життєвий досвід;
  • закріпити побутові навички;
  • розвивати правильне мовлення;
  • навчити спостерігати, думати, осмислювати побачене та почуте;
  • учити поважати іншого;
  • формувати позитивне ставлення до школи та процесу навчання.

 

 

Практичний психолог гімназії,

Шустова Марія Андріївна

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

error: Content is protected !!